Služby

Projektový Manažment

  • Všeobecne

    • Koordinácia a zabezpečenie spolupráce medzi všetkými zúčastnenými stranami v každej fáze prípravy, realizácie a odovzdania diela
    • Komunikácia a poskytovanie priebežných informácií o procese klientovi
    • Konzultačná a poradenská činnosť pre klienta v priebehu celého životného cyklu projektu
    • Kontrola kvality dodávok a prác súvisiacich s realizáciou projektu
    • Zastupovanie klienta vo veci prevzatia diela a preberania jednotlivých ukončených činností
  • Zahájenie projektu

    • Vypracovanie zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom
    • Poistenie za škody pri realizácii diela požadované vlastníkom objektu
    • Oboznámenie sa so štandardami a požiadavkami klienta a majiteľa objektu, vyhodnotenie štandardov a požiadaviek klienta
      a majiteľa objektu z cieľom ich vzájomného zosúladenia pri dodržaní legislatívnych požiadaviek
    • Vypracovanie harmonogramu prác a jeho priebežná kontrola
    • Vypracovanie rozpočtu, jeho sledovanie a vyhodnocovanie
  • Predprojektová príprava

    • Koordinácia a asistencia pri vypracovaní dispozičnej štúdie podľa požiadaviek klienta s cieľom efektívneho využitia
      priestorov - spaceplaning
    • Koordinácia a asistencia pri technickom a technologickom zariaďovaní
    • Koordinácia a asistencia pri výbere dodávok vnútorného vybavenia
    • Koordinácia a asistencia pri výbere atypických prvkov a špeciálnych zariadení
    • Koordinácia architektov, dizajnérov a subdodávateľov
  • Projektová časť

    • Koordinácia a asistencia pri vyhodnotení projektovej dokumentácie (realizačné výkresy)
    • Vyhodnotenie a porovnanie projektovej dokumentácie s požiadavkami objednávateľa, štandardami a stavebnými obmedzeniami
      zo strany majiteľa objektu
    • Zabezpečenie schválenia projektovej dokumentácie od objednávateľa a majiteľa objektu
  • Príprava realizácie diela

    • Výber a zabezpečenie dodávateľov a subdodávateľov - tendre
    • Negociácia a uzatváranie zmlúv s dodávateľmi a subdodávateľmi
    • Vypracovanie rozpočtu pre realizáciu
    • Vypracovanie časového harmonogramu realizácie
  • Realizácia diela

    • Manažment zmluvných prác a výkonov
    • Organizácia zmluvných strán a subdodávateľov
    • Organizácia a kontrola výkonov na mieste podľa stavebného denníka v súlade s časovým harmonogramom
    • Kontrola kvality výkonov
    • Výkon stavebného dozoru osobou s oprávnením na výkon činnosti SD
    • Zabezpečenie koordinácie pri realizácii dodatočných požiadaviek klienta
    • Postupné preberanie prác, dodávok a výkonov od jednotlivých dodávateľov
    • Dohľad a monitoring nad odstraňovaním vzniknutých závad
    • Administratívne úkony súvisiace s procesom fakturácie z pohľadu kontroly rozpočtu
    • Odovzdanie diela klientovi
  • Vyhodnotenie projektu

    • Spolupráca s majiteľom objektu pri získaní kolaudačného rozhodnutia a povolenia na užívanie priestorov
    • Zabezpečenie a prevzatie projektu skutočného vyhotovenia
    • Prevzatie certifikátov, návodov na obsluhu, revíznych správ, protokolov a inej relevantnej technickej dokumentácie
    • Vyhodnotenie a uzatvorenie rozpočtu
    • Vyhodnotenie a uzatvorenie projektu
    • Dohľad a zabezpečenie odstránenia prípadných závad v čase záruky diela